Blog

publishwall resized 1522318546 6635011
VPLIV SISTEMA NA NAŠE ZDRAVJE! DELUJE SISTEM V NAŠO KORIST?

Ste v poplavi informacij prepričani, da veste dovolj o tem, kaj bi morali početi, da bi izboljšali svoje zdravje? Bi morali kupovati ekološko pridelano hrano, da bi se izognili izpostavljenosti pesticidom? So kemikalije v okolju glavni razlog za nastanek raka? Ali ogljikovi hidrati res povzročajo debelost? Je vaše zdravje vnaprej določeno z geni, ki ste jih podedovali? Bi morali biti bolj zaskrbljeni zaradi skupne količine maščob, ki jih zaužijete ali le glede količine nasičenih maščob? Katere vitamine, če sploh, bi morali jemati? Kupujete živila, ki so obogatena z dodatnimi vlakninami? Bi morali jesti ribe in če, kako pogosto? Bodo sojina živila preprečila bolezni srca?

custva
ČUSTVENI RAZVOJ OTROKA

Otrokova čustva se razlikujejo od čustev odraslih po načinu izražanja, pogostosti in dolžini trajanja. So nenadzorovana in jih je v otrokovem odzivanju lahko odkriti. Po vplivom vzgoje otrok postopoma nadzira izražanje čustev.

IMG 20200424 152055
KAKO LAŽJE ŽIVETI Z OTROŠKO TRMO

Če imate doma mlajšega predšolskega otroka, ki med družinskim kosilom iz lepega miru od sebe odrine krožnik juhe, se burno razjezi na stol, ker je padel z njega, neutolažljivo joka, ker od njega zahtevate, da obleče rumeno jopico, namesto rdeče, potem ste dobrodošli v klub »JUHUHU, TRMICA JE TU«.

zacimbe
ZAČIMBE IN DIŠAVNICE V PREHRANI

Predelana hrana, ki jo ponuja sodobna prehrambena industrija, pogosto vsebuje ojačevalce okusa in umetne arome. Na ta način proizvajalci dosežejo, da so proizvodi bolj privlačni za naše brbončice in nosove ter se jim nekateri posledično enostavno ne morejo upreti (odvisnost). Če dodamo še manipulacije s kombinacijo posameznih živil (slano-mastno ali sladko-mastno) pa je užitek v hrani popoln, kar pa ne pomeni tudi zdrav.

cas za zdravje
8 NAČEL PREHRANE IN ZDRAVJA

Prednosti zdravega načina življenja so neizmerljive. Želimo, da veste, da lahko, živite dlje, ste videti mlajši in se tako tudi počutite, imate več energije, shujšate, znižate holesterol, preprečite ali celo pozdravite bolezni srca, zmanjšate tveganje za nastanek nekaterih oblik raka, ohranite dober vid, zmanjšate vnos farmacevtskih zdravil, ohranite močne kosti, se izognete impotenci, možganski kapi, ledvičnim kamnom, diabetesu, olajšate zaprtje, znižate krvni tlak, se izognete demenci, premagate artritis in še več…..
Cena? Sprememba prehrane!

mascobe v orescih in zelenjavi
Maščobe

Pomanjkanje zdravih maščob je danes glavni vir telesnih in duševnih bolezni. Na splošno imamo maščobo za nezdravo in redilno, vendar je ZDRAVA maščoba dragocen vir življenjsko pomembnih snovi, ki ščitijo organe in živčevje. Številne vitamine - A,D,E in K - lahko telo absorbira le s pomočjo maščob.

adobestock 276205639
Diabetes tipa 2

Sladkorno bolezen tipa 2, najpogostejšo oblika diabetesa, pogosto spremlja debelost. Stopnja diabetesa nenadzorovano raste. V Ameriki je po zadnjih podatkih 16 milijonov ljudi z diabetesom tipa 2. Tretjina ljudi, ki imajo diabetes, tega še ne ve. Da je stanje zelo resno nam pove podatek, da otroci v puberteti postanejo žrtev bolezni, ki običajno prizadene odrasle osebe po štiridesetem.

c724902c31 62150461
Avtoimune bolezni

Nobena skupina bolezni ni bolj zahrbtna kot avtoimune bolezni. V nasprotju z boleznijo srca, raka, debelosti in diabetesa tipa 2 tu telo napade samo sebe. Avtoimunih bolezni je več in ime vsake zveni različno, a ni preveč domišljavo razmišljati kot o eni veliki bolezni, ki prebiva v različnih delih telesa in uporablja različna imena.

zdrava hrana2
KAKOVOST NI ENAKO ZDRAVJE

Beljakovine, najsvetejše med vsemi hranilnimi snovmi so bistveni del našega telesa in jih je na stotine tisoč različnih vrst. Delujejo kot encimi, hormoni, strukturna tkiva in transportne molekule. Vse to omogoča življenje. Beljakovine so zgrajene kot dolge verige od nekaj sto ali tisoč aminokislin, ki jih je od petnajst do dvajset tisoč, odvisno kako računamo. Redno se porabljajo, zato jih je treba pogosto nadomeščati s hrano, ki vsebuje beljakovine. Ko so prebavljene nam nudijo nove zaloge aminokislinskih verig, ki jih uporabljamo pri ustvarjanju novih beljakovin, s katerimi bomo nadomestili porabljene. Beljakovine v hrani so različne kakovosti, te pa se meri s tem, kako dobro zagotavljajo potrebne aminokisline, ki se uporabljajo za menjavo beljakovin v telesu.